Time changes everything, even you and I have changed

Hey hey.
here's all belongs to Jenn.
mind yourself, please

If you dislike this blog, just LEAVE

Jenn Jenn

kissed goodbye lovey teenage on 3rd of January , currently studying at UniversityTunkuAbdulRahman, sleep in Selangor, Malaysia. You can contact me at JennL_ok@hotmail.com, strictly no spammer allow. Find my faded footprint at my | previous blog.


LovesMy Babes, boyfrie , Shoes and Bags, Tomato sauce, Morning Dream
Hates lizard, cat's tail, body odour, backstabbers, fuck-face, unreasonable-idiots

Lastly, If you think you know me well
read my blog, and think again

Did you tell me you would never leave me this way?


The rain, the winter spring has made us fade away

Twitter Me.

follow Jenn at http://twitter.com



I really wonder how you feel on these nights so alone

❥ Jenn, the faded memories
❥ Cheryl
❥ Leyna
❥ Leanne

• Abang Fu
• Alex
• Ashley
• BiBi
• Brother-James
• Elisa
• Gun
• Hui Nee
• Jane-blogspot
• Jass
• Jennie
• Jing Cong
• LiLi
• Sam-LazyOne
• Sam
• Tzia
• Yao


Favorite.
♥ SpyOrange
♥ WanWan
♥ cheesie
♥ XiaXue




you count down ten to one, when on zero you can smile

Template by Elle @ satellit-e.bs.com
Banners: reviviscent
Others: (1 | 2)


“life will be better in spring”
June 2009 July 2009 August 2009 September 2009 October 2009 November 2009 December 2009 January 2010 February 2010 March 2010 April 2010 May 2010 June 2010 July 2010 August 2010 September 2010 October 2010 November 2010 December 2010 January 2011 February 2011 March 2011 April 2011 May 2011 June 2011 July 2011 August 2011 October 2011 November 2011 December 2011 January 2012 February 2012 March 2012 May 2012

the Vain
Monday, October 5, 2009 || 3:13 PM
有些人我就是沒道理的討厭,並且討厭的很,並且是毫不隱藏的那種。
有些人則是在經過相處之後,慢慢開始發現,然後開始討厭,討厭的很,毫不隱藏的那種,當然。

她就是其中一例。
距離我們最後一次見面已經是幾年前的事情,見面的經過以及談話的內容已經忘的乾乾淨淨,只記得當時清楚明白的了解到:這個人我真是無論如何都不想要再存在於我的生活圈裡面。是這樣子的一個潔癖感。
在此之前我們其實是學校裡的朋友,而後來則變成是認識過的人。
最後一次聊起她時,是另一個生活圈的朋友,正氣憤難平地說著職場上遇見的某個討厭鬼,平常不聯絡、不出現,只除了當他需要妳的時候
例如:
『幫我介紹個工作。』
『幫我介紹個案子。』
『幫我介紹個客戶。』
幫我幫我幫我,在他們眼中,妳只是個可以利用來幫忙的傢伙,儘管他們可能是以朋友的姿勢自居
因為是朋友,所以請幫我。如此這般的理所當然還理直氣壯

聽完朋友的敘述,我當時想起她。
她就是這樣的人,在我眼中,在我面前。
第一次她要我幫忙她介紹出版社。而當時我好熱心的查了好多資料花了好多時間幫這個忙,因為我覺得我們是朋友。
只是我想不起來她有沒有道聲謝。
後來她要我幫忙介紹些名人給她,而當時我帶著歉意表示我連半個名人也不認識所以幫不上忙。然後我開始懷疑我們是不是朋友。
朋友是在只需要幫忙時才會出現的嗎?
最後一次她要我幫她翻譯日文,我記得我那時候好忙好累身體好差,我被壓力被未來被時間追著跑
我口氣好差的告訴她我好忙我沒空我日文忘得一乾二淨,她繼續纏著說這很快這簡單這妳一定要幫幫我
而我想不起來她當時是否起碼問候一聲,或者起碼問過一聲:妳怎麼了?
我當下只知道這傢伙已經變成是認識過的人

我想不起來我們當初是怎麼變成朋友的
但我記得我們最後怎麼變成不是朋友了

By orange


this is just so happened to people's life..
and I always like her words *thumb up*

Labels:


0 comments


0 Comments:

Post a Comment

xoxo, ♥my complicate life.